Nieuws

Twintig jaar breedband in vogelvlucht

Glasvezel heeft de eeuwige jeugd   De eerste tien jaar van de 21ste eeuw liggen inmiddels achter ons. Het tweede decennium staat nu al bekend als ‘The Roaring Twenties’ of ‘The Transition Twenties’. Een periode die in het teken staat van flinke veranderingen, zowel in economische als maatschappelijke zin. Welke naam er ook aan wordt gegeven, één ding is duidelijk:...


Resultaten KTO 2019

Ieder jaar houdt Speer IT een klanttevredenheidsonderzoek onder haar klanten over het voorgaande jaar. Dit onderzoek is opgedeeld in verschillende onderwerpen, van service tot aan onze producten. Via onderstaande afbeelding zijn de resultaten in te zien van het Klanttevredenheidsonderzoek van 2019. Het onderzoek is gehouden onder alle gebruikers met een Cocon of CoconTheWeb account. Indien...


Routeertool in Cocon

Wil je weten wat de kosten zijn bij toekomstige uitbreiding van je netwerk? En wil je de best mogelijke route binnen een paar seconden ontvangen? Dan is de Routeertool binnen Cocon de oplossing voor jou! Bekijk het filmpje:


Jan de Vries - Medewerker Technical Support

Ook zo benieuwd welke mensen er nou achter het bedrijf Speer IT zitten? En wie je aan de telefoon kunt krijgen als je Technical Support belt? Bij deze stellen we Jan de Vries aan je voor! Jan is 33 jaar en werkt al ruim 7 jaar bij Speer IT. Sinds een aantal jaren is hij...


Reductie CO2 uitstoot

Sinds eind 2016 beschikt Speer IT over het CO2-prestatieladder Certificaat Niveau 4. De CO2-prestatieladder is bedoeld om bedrijven bewust te laten worden van hun CO2-uitstoot. De CO2-uitstoot wordt in kaart gebracht én oplossingen worden geïmplementeerd om de uitstoot te verlagen. De prestatieladder kent 5 niveaus: 1 t/m 5. Het niveau is een maat voor de...


Nieuw klantenportaal: Speerpunt

De Servicedesk, of Technical Support zoals we het zelf graag noemen, is voor onze Key Users het eerste aanspreekpunt en daarmee het gezicht van Speer IT. Wij vinden het dan ook belangrijk om naast onze telefonische bereikbaarheid ook digitaal uitstekend bereikbaar te blijven. Tijdens de afgelopen maanden is daarom hard gewerkt om onze klantenportaal 'Speerpunt'...


Speer IT onderstreept internationale potentie van Cocon

Cocon is het glasvezelregistratiesysteem van Speer IT. We zijn er trots op dat dit systeem geldt als dé standaard in Nederland. Ook buiten Nederland wordt Cocon gekozen als basis voor een solide netwerkregistratie. In bijvoorbeeld Duitsland, Ierland en Spanje is Cocon de basis voor grote telecompartijen voor het beheer van hun glasvezelnetwerk. Wij geloven in de...


Samenwerking Infodation: Beschikbaarheidschecker

September 2019 Bij Speer IT zien we steeds meer de vraag om netwerkgegevens te delen via digitale interfaces (API’s), gezien het feit dat veel nieuwe partijen opstaan die een FttH netwerkinitiatief starten. Door middel van API’s kunnen netwerkeigenaren hun netwerk verhuren aan dienstenleveranciers. Doordat er steeds meer initiatieven komen, komen er steeds meer API’s wat...


Externe lagen zelf beheren

September 2019 Speer IT heeft de ambitie ervoor te zorgen dat geografische informatie bij elkaar blijft. Zodat je de informatie van jouw netwerk kunt vergelijken met andere geografische informatie. In toenemende mate ontstaat een trend dat overheidsinstellingen en andere informatieaanbieders gegevens aanbieden. Hierin heeft Speer IT als spelregel dat informatie altijd, overal en snel beschikbaar...


Pagina 1 van 5
Hou me op de hoogte