Even voorstellen: Laurens Overweel

Als je een van onze vaste klanten bent, heb je hem vast al wel eens gesproken, onze nieuwe (maar niet zo nieuwe) collega Laurens Overweel.

Al ruim een half jaar werkt Laurens bij Speer IT als Account Manager. Daarvoor was hij bij AMCS Customer Succes Manager. Klantsucces is waar hij eigenlijk altijd voor gaat in zijn relaties met klanten.Laurens: “Bij Speer IT werken ervaar ik als een warm bad. De lijnen zijn kort, er is weinig hiërarchie en er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.” Cocon heeft hij in zijn hart gesloten en hij helpt klanten daar graag verder mee. “Vragen als: ‘Wat wil je’, ‘ Waar heb je het voor nodig’,  en ‘wat is de strategie voor de aankomende jaren’ stel ik vaak. We kunnen op deze manier tot de kern van de vraag komen en dus met een juiste oplossing of strategie.”

“Ik vind het belangrijk dat wij goed weten wat de klant nodig heeft, zodat we ervoor kunnen zorgen dat ze het meest uit onze producten kunnen halen en zich kunnen focussen op hun huidige en toekomstige doelen. Op deze manier kun je het succes samen delen”. Met zijn achtergrond in de horeca staan servicegerichtheid, gastvrijheid en écht contact maken hoog in zijn vaandel.

In zijn vrije tijd gaat Laurens graag met zijn gezin uit varen. Ook klussen aan hun huis doet hij graag.

Laurens staat altijd open voor vragen. Je kunt contact met hem opnemen via laurens.overweel@speerit.nl