Klanttevredenheidsonderzoek Speer IT - 2018

April 2019
Elk jaar houden wij een Klanttevredenheidsonderzoek en hierbij presenteren wij u de resultaten van 2018. In onze klantbeoordelingscijfers kunnen we zien dat onze gebruikers ons werk op de basis van Cocon,,We zijn aan het verbouwen terwijl de winkel open blijft", aldus Kees Jonker, CEO Speer IT. "We vinden de daling van dit cijfer (van een 8 naar 7,5) niet vreemd, maar wel jammer en uiteraard werken we er hard aan om dit cijfer weer op het oude niveau te krijgen. Anderzijds staat er wel dat de mate van de heraankoopintentie van onze producten is toegenomen. Een aanzienlijk groter aantal respondenten geeft aan dat zij Cocon zouden aanbevelen aan een vriend of collega die hetzelfde werk doet als hij/zij. Hieruit concluderen wij dat onze gebruikers begrip hebben voor de inspanningen die wij in Cocon steken om Cocon toekomstbestendig te maken en te houden. Al met al zijn wij tevreden met de resultaten van het Klanttevredenheidsonderzoek en zullen wij onze producten de komende tijd blijven verbeteren. Met Cocon biedt Speer IT een tool voor de toekomst, waarbij de registratie van glasvezelnetwerken van onze klanten voor de langere termijn gewaarborgd is. Wij besteden 50-70% van onze tijd aan de ontwikkeling van Cocon en CoconTheWeb om in de nabije en verre toekomst een betrouwbare partner te blijven. Zo staat de innovatie die onze klanten nodig hebben om mee te gaan met ontwikkelingen in de markt zoals 5G bovenaan ons lijstje. Maar bovenal waarborgen wij het eigendom van onze klanten, want niemand weet wat de toekomst ons brengt, maar Cocon zal deze ontwikkelingen volgen.

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van nieuwe productontwikkelingen, evenementen en ander nieuws.