Klanttevredenheidsonderzoek Speer IT – 2018

April 2019

Ieder jaar houden we een Klanttevredenheidsonderzoek en hieronder presenteren we de resultaten van 2018:

We zien in de klantwaarderingscijfers dat onze gebruikers hebben gemerkt dat we bezig zijn met het werk aan de fundering van Cocon, “We zijn aan het verbouwen terwijl de winkel gewoon open blijft” aldus Kees Jonker, CEO Speer IT. “De daling van dit cijfer (van een 8 naar een 7,5) vinden we niet gek, maar wel jammer, en uiteraard werken we er hard aan om dit cijfer weer op het oude niveau te krijgen.”

Daarentegen staat wel dat de mate van aanbeveling van onze producten omhoog is gegaan. Een significant groter aantal van de respondenten geeft aan Cocon aan te bevelen aan een vriend of collega die hetzelfde werk doet als hij/zij. Hieruit maken wij op dat onze gebruikers begrip hebben voor het werk dat wij verrichten aan Cocon om Cocon toekomstbestendig te maken en te houden.

Al met al zijn wij tevreden met de uitkomsten van het onderzoek en we zullen de aankomende tijd door blijven gaan met het verbeteren van onze producten.

Speer IT levert met Cocon een tool voor de toekomst, waarin de registratie van de netwerken van klanten voor de langere termijn geborgd is.

50-70% van onze tijd besteden we aan de ontwikkeling van Cocon en CoconTheWeb om in de nabije en verdere toekomst een betrouwbare partner te zijn en te blijven. Dit steken we bijvoorbeeld in de innovatie die onze klanten nodig hebben om mee te gaan in de ontwikkelingen in de markt zoals bijvoorbeeld 5G. Maar vooral ook om het eigendom van onze klanten te borgen, want niemand weet wat de toekomst ons zal brengen, maar Cocon zal meegaan in deze ontwikkelingen.