Klanttevredenheidsonderzoek Speer IT 2021

Opnieuw hebben wij positief gescoord in het klanttevredenheidsonderzoek Speer IT 2021 dat jaarlijks uitgevoerd wordt onder haar klanten over het voorgaande jaar. Dit onderzoek richt zich op onderwerpen als productgebruik, kennis van de applicaties, communicatie en onze dienstverlening.
De onderstaande infographic geeft in één oogopslag weer wat de resultaten van afgelopen jaar zijn. We zijn trots dat we weer veel positieve reacties hebben ontvangen van onze Cocon en CTW gebruikers. Natuurlijk zijn er ook punten ter verbetering naar voren gekomen waar we hard mee aan de slag gaan.

Speerpunt – Support portal

Wat ons opvalt is dat veel van onze klanten ons support portal Speerpunt niet kennen. Dit portal maakt het melden van bugs, wensen en andere zaken een stuk efficienter voor alle partijen. Heeft u vragen hierover, neem dan contact op met uw account manager.

Uw mening

Uw mening is voor ons belangrijk om te blijven voldoen aan alle verwachtingen en we zijn dan ook dankbaar voor de vele deelnames aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Het onderzoek is in principe anoniem uitgevoerd. Voor degene die het op prijs stellen dat wij 1:1 contact opnemen om de adviezen en aandachtspunten door te nemen die gegeven zijn, dan horen wij dat graag. Dit kan eenvoudig door contact op te nemen met onze communicatie afdeling door te e-mailen naar danielle.nierop@speerit.nl.

Infographic Speer IT 2021

Loading...

Loading…