Nieuw klantenportaal: Speerpunt

De Servicedesk, of Technical Support zoals we het zelf graag noemen, is voor onze Key Users het eerste aanspreekpunt en daarmee het gezicht van Speer IT. Wij vinden het dan ook belangrijk om naast onze telefonische bereikbaarheid ook digitaal uitstekend bereikbaar te blijven.

Speer IT Speerpunt portaal

Tijdens de afgelopen maanden is daarom hard gewerkt om onze klantenportaal ‘Speerpunt’ en de Helpfiles een flinke facelift te geven en te voorzien van de nieuwste technische mogelijkheden. Zo is het binnenkort mogelijk zijn om de status en communicatie rondom een aangemaakt ticket real-time te volgen en notificaties te ontvangen van alle updates. Daarnaast kan een gebruiker die een ticket wenst aan te maken tijdens het typen, real-time worden voorzien van mogelijke oplossingen uit onze How-To pagina’s en Helpfiles.

Het nieuwe portaal is op dit moment in pilot fase en voor een beperkte selectie Key Users beschikbaar. Binnenkort zal deze voor alle Key Users worden opengesteld.