Trots zijn we op onze service van de Speer IT Servicedesk want onze servicedesk houdt uw glasvezelsoftware draaiend. Aan deze helpdesk zitten meerdere knappe koppen die hun kennis ook nog eens heel goed kunnen overbrengen. Ze helpen u met alle vragen over onze softwareprogramma’s, die veel meer kunnen dan gebruikers soms weten. Ook monitoren ze uw systemen en zijn ze proactief bij eventuele problemen. De ervaren medewerkers van onze Servicedesk zitten klaar om u te helpen.
De Speer IT Servicedesk is meer dan een gewone helpdesk. De medewerkers van onze servicedesk:
hebben antwoord op al uw vragen over onze softwareprogramma’s: Cocon, Klicon, Workon, Veldwerk
monitoren uw systemen dag en nacht
plegen dagelijks onderhoud aan de databases
handelen proactief bij eventuele problemen
Een geruststellende gedachte, toch?
servicedesk@speerit.nl
0900-speerit (0900-7733748)
Adviseren
Beheerprocessen? Wij denken graag strategisch met u mee.
Implementeren
Softwaresysteem migreren of implementeren? Maatwerk is de oplossing.
Trainingen
Snel aan de slag met Cocon? Haal er alles uit met standaard en maatwerk trainingen.